Álex López Murcia, 2n Classificat a les Catskills de Xarxes. Enhorabona!

Álex i la resta de companys d’altres centres durant la competició.

Les CatSkills són una serie de competicions en diferents àmbits relacionats amb els Cicles Formatius. Entre totes aquestes competicions tenim a la branca tecnològica, la competició sobre configuració i administració de xarxes. És una competició amb un seguit de proves relacionades amb les seves competències professionals, de gran complexitat, que moltes vegades va més enllà dels estàndards que es demanen a les classes. Els alumnes han de disposar d’una gran concentració, habilitats tècniques, iniciativa, inventiva i capacitat d’enfrontar-se a problemes nous.

Inicialment les proves són d’àmbit català, però, tenen una continuïtat de forma que els primers classificats, poden participar en unes SpainSkills en l’àmbit nacional, i fins i tot poden arribar a escala Internacional.

En els Catskills de xarxes, participen els millors alumnes de tots els centres de Catalunya. El passat Dimecres, 25 de maig, va celebrar-se les CatSkills de la categoria Suport de Xarxes, a l’Institut Vidal i Barraquer (Tarragona).

Representat a l’Institut Sabadell estava el nostre alumne Álex López Murcia amb el suport del professor Lino de la Muñoza, que va realitzar una gran actuació, assolint finalment la segona posició dels més de 10 instituts participants.

Felicitem Álex López Murcia per la seva posició, i per assolir els objectius del centre: motivar l’excel·lència dels alumnes, a anar més enllà de l’àmbit de classe i engrescar-los a continuar aprenent per esdevenir uns grans professionals en el futur.

Álex López Murcia, Alumne de primer curs d’Administració de Sistemes en Xarxa (ASIX)