ACTE PÚBLIC D’ASSIGNACIÓ DE VACANTS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR: DIA 16 DE SETEMBRE

Benvolguts

Primerament m’agradaria comentar-vos que entenem perfectament el patiment i neguit que les dates marcades per Ensenyament us han pogut provocar. Hem intentat, com sempre, orientar-vos i ajudar-vos dins de les nostres possibilitats i  si no ho hem pogut fer millor i pal·liar les deficiències del sistema de matrícula, us demanem disculpes.

Com us hem anat informant, a la web i per altres mitjans, un cop ha acabat el procediment de matriculació únic, passarem a gestionar la llista d’espera. Per fer-ho us convoquem a tots aquells alumnes que estiguin a les llistes d’espera del nostre centre amb els següents horaris:

• Alumnes ASIX dimecres 16 a les 16:00 hores al gimnàs de l’Institut.
    • Alumnes DAM dimecres 16 a les 16:30 hores al gimnàs de l’Institut
    • Alumnes DAMvi dimecres 16 a les 17:00 hores al gimnàs de l’Institut.

Podreu portar un acompanyant màxim. S’entendrà en cas de cridar-vos i no ser presents, que renuncieu a matricular-vos al nostre centre i passarem a cridar al següent alumne de la llista d’espera. La matrícula s’haurà de formalitzar durant aquest mateix dia.

Les vacants de cada nivell  són les següents:

• 1r ASIX: 4 vacant
    • 2n ASIX: 10 vacants
    • 1r DAM: 9 vacants, en aquest cas a més no hi ha llista d’espera i per tant està obert a totes les persones que compleixin els requisits.
    • 2n DAM: 2 vacants
    • 1r DAMvi: 5 vacants
    • 2n DAMvi: 7 vacants

Tanmateix, us publicarem la informació de vacants de tots els centres del Vallès Occidental que realitzen estudis de la família d’informàtica i comunicacions tan aviat com sigui possible.

Salutacions cordials.