Acte de Graduació dels Cicles Formatius d’ASIX, DAM i SMX

El divendres 21 de juny, al Centre Cívic de Can Rull, vam celebrar l’acte de graduació de l’alumnat dels cicles formatius d’informàtica d’ Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX), Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) i de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX).

L’entrega dels diplomes va ser a càrrec dels diferents equips docents amb la participació del nostre director, en Joan Albert Vicens. També vam realitzar una discussió en taula rodona amb la participació del públic. Vam poder comptar amb la presència del Sr. Daniel Sánchez, CEO de MS Group, d’en Jordi Palomar, ex alumne i treballador de l’empresa, dels ex alumnes Sergi Monzó i Toni Cobo, i del nostre company Gregorio Santamaría. El debat va ser moderat pel nostre company Nicolàs Torrubiano.

L’alumnat va poder gaudir també d’un vídeo reportatge amb els diferents treballs de projectes de final de curs presentats aquest any, i vam concloure l’acte de comiat amb un pica-pica als jardins del nostre institut, obsequi de l’AMPA.

Moltes felicitats als graduats i gràcies a tots els col·laboradors!!