3 alumnes de Batxillerat, premiats al Concurs de Nacions Unides a Barcelona (SMUN)

Cinc alumnes de Batxillerat han participat al Concurs Internacional SMUN que se celebra cada any a Barcelona a mitjans d’abril. Els passats dies 12, 13 i 14 d’abril, els alumnes Thais Magallanes, Àlex Navarro i Lucía Saborit, de 1r de Batxillerat Lomloe i les alumnes Júlia Vicente i Laura Alba de 1r de Batxillerat Internacional van participar en representació de l’Institut Sabadell com a portaveus de 5 països diferents en els organismes de Nacions Unides com els Programes de les Nacions Unides per al Desenvolupament o UNDP, com UNICEF o com la UNGA o Assemblea General de les Nacions Unides.

N’han resultat premiats la Lucía Saborit (com a portaveu de Dinamarca a UNICEF), la Júlia Vicente (en representació de Jamaica a la UNGA) i la Laura Alba (per Argentina a UNDP) amb els guardons de  millor position paper i “Millor delegada”, respectivament.