Estratègia digital de centre

L’estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació de l’Institut que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Des del curs 2010-11 l’Institut Sabadell ha estat treballant en la digitalització dels processos d’ensenyament aprenentatge, a fi de millorar la competència digital de l’alumnat amb la incorporació de dispositius personals en l’aprenentatge.

Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius. La Programació General Anual (PGA) recull cada any objectius relacionats amb la millora de la competència digital.

Per tal de conèixer l’estratègia digital del centre podeu consultar els apartats: el pla estratègic i la cultura digital del centre.

PLA ESTRATÈGIC

CULTURA DIGITAL