Projecte Oceans

Oceans és un projecte col·laboratiu online internacional per a alumnes de 12 a 16 anys (1r-4t d’ESO). L’ objectiu és fer-los descobrir el mar de forma vivencial, multidisciplinar, compartint els seus resultats amb centres d’arreu del món, mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

L’entorn marí es treballa des de tres aspectes diferents: l’aigua, la sorra i la vida que s’hi amaga, fent èmfasi en les espècies d’interès comercial. Com a activitat final, es proposa que facin una audioguia on el fil conductor sigui “la ruta del peix”, és a dir, des d’on es pesca, port on va, llotja, punts de venda al detall i altra informació que els alumnes considerin d’interès.

Al ser un projecte internacional, la llengua vehicular és l’anglès, encara que el material elaborat a disposició dels professors està, a més, en català, castellà i italià.

Durada total del projecte: 3 mesos