Els alumnes de Batxillerat van a veure “La tendresa”

El dimecres 6 de febrer els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la representació de l’obra “La tendresa” d’Alfredo Sanzol al teatre Poliorama de Barcelona. La sortida va ser organitzada pel departament de Llengua i Literatura Catalanes.

L’obra està inspirada en les 14 comèdies de Shakespeare i tota ella (ambientació, situacions, llenguatge…) respira aquest aire tan característic del clàssic anglès. L’argument de l’obra situa l’acció al segle XVI en un vaixell que viatja cap a Anglaterra. En ell viatgen una mare i dues filles que decideixen renunciar als homes. La mare, amb poders de fetillera, fa naufragar el vaixell i es traslladen totes tres a una illa suposadament deserta. Però no és tan deserta com sembla, ja que hi viuen un pare amb els seus dos fills, els quals fa anys que hi són després de renunciar, ells també, a les dones. A partir d’aquí se succeeixen un seguit de divertides situacions que desemboquen en un final contundent.

L’obra, amb una escenografia senzilla però efectiva i uns actors de primer nivell, funciona molt bé i el públic es va divertir molt.