“La importància de ser Frank” a Barcelona
El passat dijous 20 de febrer els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la representació de l’obra “La importància de ser Frank” d’Oscar Wilde al teatre Poliorama de Barcelona. La sortida estava organitzada pel departament de Llengua Catalana de l’institut. L’obra de Wilde es va estrenar amb gran èxit el 1895 […]
“La importància de ser Frank” a Barcelona Llegeix més »








