ESO

Setmana de la Ciència

Els alumnes de 3r d’ESO han assistit a una xerrada virtual en streaming, organitzada per l’ICAC, en el marc de la Setmana de la Ciència de la URV, enguany del 23 al 27 de novembre. La xerrada, “La creació de gustos: aliments vegetals i sabors transportats a través del temps”, ha estat a càrrec de

Setmana de la Ciència Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut