ESO

Sempre junts!

La pandèmia ens impedeix dur a terme les trobades de l’alumnat amb els avis de la residència, com a part de l’assignatura Això també s’aprèn a l’institut, però no ens ha allunyat d’ells.

Sempre junts! Llegeix més »

Som Platja!

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat durant aquest curs al projecte Som Platja, en col·laboració amb l’Ajuntament de Cambrils i Submon. Un projecte que intenta conscienciar el nostre alumnat sobre la importància de mantenir el nostre entorn net i valorar la quantitat de residus que es generen a les platges

Som Platja! Llegeix més »

3,2,1… Let’s go!

Tot l’alumnat d’ESO va participar el divendres 11 de juny en l’Autonomy & talent, una competició creada dintre del marc de l’equip impulsor amb la finalitat de fomentar l’autonomia de l’alumnat i un Escape room per posar a prova la capacitat de treballar en equip!

3,2,1… Let’s go! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut