Setmana dels projectes 2021

Just abans de marxar de vacances, l’alumnat de l’ESO del nostre centre va participar a la Setmana dels projectes. Aquest curs, els alumnes van aprendre a crear discursos transformadors, van estudiar solucions a problemes com el de l’acollida de la immigració, o es van plantejar el problema d’enviar tripulació humana al planeta Mart. D’altres es van endinsar en qüestions artístiques com les de crear emocions a través de la música, la gesticulació i el teatre, i uns altres van utilitzar l’estadística i la geometria per dur a terme un concurs d’avions de paper, i també van analitzar el grau d’inundació que patirà el poble de Cambrils amb la crescuda del nivell del mar deguda al canvi climàtic.

Va ser una setmana molt moguda i d’aprenentatges molt transversals. Aviat compartirem alguns dels productes finals de cada projecte, de moment us deixem amb algunes fotos!