Esmorzars sostenibles!

El grup de 2n d’ESO E és l’equip impulsor del projecte Esmorzars sostenibles de l’Escola Verda del nostre centre i que forma part del Pla Educatiu d’entorn de Cambrils.  Aquest projecte es realitza a diverses escoles i instituts del municipi amb el suport de l’Ajuntament i de Cel Rogenc.

L’alumnat va dur a terme una recollida de dades sobre la gestió de residus que es generen al nostre institut arrel dels esmorzars que l’alumnat porta cada dia. Amb l’ajuda de l’associació Cel Rogenc es va fer la diagnosi dels resultats obtinguts amb la conclusió que generem molts residus no sostenibles!

Un cop feta la recerca de dades i l’estudi oportú, el grup impulsor proposa solucions que intentarà aplicar al centre per tal de reduir residus i ser un institut més sostenible!