Sant Jordi 2019

El passat dimecres 24 d’abril l’institut va celebrar la festa de Sant Jordi, organitzada pels departaments de lletres. Com que enguany el dia de Sant Jordi era no lectiu, vam traslladar la festa a l’endemà. A la una del migdia, els alumnes van baixar al pati per assistir a l’acte de lliurament de premis del concurs literari que es convoca cada any. Aquest acte va ser presentat per les alumnes de 2n de batxillerat Hannah Galán i Paula Torné. Es van premiar una quarentena d’alumnes dividits per llengües i per categories (prosa i poesia). També vam poder comptar amb la brillant actuació musical de les alumnes de 1r de batxillerat Maira Carabalí i Sara Pareja.

Si voleu veure totes les fotos dels premiats i de l’ambient que es va poder viure al Ramon Berenguer IV, cliqueu aquí.