“La importància de ser Frank” a Barcelona

El passat dijous 20 de febrer els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la representació de l’obra “La importància de ser Frank” d’Oscar Wilde al teatre Poliorama de Barcelona. La sortida estava organitzada pel departament de Llengua Catalana de l’institut.

L’obra de Wilde es va estrenar amb gran èxit el 1895 a Londres i explica la història de dues parelles -Algernon i Cecily i Frank i Gwendolen- que, després d’un embolic d’identitats i una gran revelació final, acaben aconseguint la felicitat. La versió que ha dirigit David Selvas i que protagonitzen, entre d’altres, Laura Conejero, Gemma Brió, Jaume Madaula i Paula Jornet, arrenca una mica lenta, però de seguida agafa un ritme trepidant fins a l’escena final. A més hi han afegit uns quants temes musicals de collita pròpia que li van molt bé a la comèdia de Wilde.

Així doncs, una experiència teatral de primer nivell que va agradar molts als alumnes que van participar a l’expedició.