L’alumnat d’ESO participa a la IV Olimpiada Científica Juvenil Española

El passat 25 de març, l’institut va participar en la fase autonòmica de la IV Olimpiada Científica Juvenil Española organitzada per QuinteScience. Un total de 24 alumnes – organitzats en 8 grups de 3 participants cadascun – van dedicar un màxim de dues hores a contestar 45 preguntes de l’àmbit cientificotecnològic. Els alumnes que hi van participar són estudiants de 1r, 2n i 3r de l’ESO.
Els noms dels 8 equips —escollits pels alumnes— van ser: Nikola Tesla, Marie-Anne Pierrette, Isaac Newton, Plinio el Viejo, Rosalind Fraaklin, Sophie Germain, Thomas Alva Edison i Mae Jemison. L’equip guanyador de la fase autonòmica competirà en la fase nacional que tindrà lloc a Madrid a principis de juliol. Agraïm l’esforç de l’alumnat en aquesta prova!