Sortida a La Garrotxa

El passat dimarts 25 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació i Control Ambiental (ECA) de l’Institut Mercè Rodoreda, van realitzar una sortida al Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

El recorregut realitzat pel parc va permetre interpretar el paisatge, les espècies i els diferents ecosistemes que el formen. Així com conèixer de primera mà el vulcanisme de la zona format per més d’una quarantena de volcans.

La Fageda d’en Jordà, el bosc de Faigs més gran d’Europa crescut a sobre de la lava del volcà Croscat, estava en el moment més àlgid, gràcies a l’espectacular varietat de colors que proporciona la tardor. Aquest marc incomparable, va permetre a l’alumnat posar en pràctica les seves capacitats i habilitats com educadors/es ambientals.

Mireia Monné