SORTIDA DELS ALUMNES D’ECA AL JARDÍ BOTÀNIC

El passat dimecres 27 d’octubre, l’alumnat de 1r i 2n curs de CFGS d’Educació i Control Ambiental van visitar el Jardí Botànic de Barcelona.

Es tracta d’un espai situat a Montjuïc amb una gran col·lecció de plantes originàries de diferents continents que comparteixen el bioma Mediterrani. Tal i com ens va comentar la nostra guia Lourdes: “- Penseu en un lloc del món que produeixi vi i així trobareu les zones amb bioma Mediterrani.”. Vam viatjar a través de la flora per Califòrnia, Sud-àfrica, Austràlia, Xile, la zona Mediterrània i les Illes Canàries (regió macaronèsica).

Lourdes, voluntària de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic, es va encarregar de guiar-nos pel jardí, tot explicant-nos les característiques de cada zona, la diferent vegetació, així com les peculiaritats de les adaptacions de les plantes i curiositats molt interessants.

A més, vam aprofitar per fer presentacions i dinàmiques de grup, per tal que l’alumnat dels dos cursos es conegués.

Va ser una tarda molt agradable i ens vam quedar amb moltes ganes de tornar-hi a la primavera per veure-ho tot florit.

En aquesta carpeta trobareu les fotos de la sortida:

Professores: Marina, Roser i Carme