L’equip d’estudiants i professors ALLTALKIE viatgen a Hongria el dimecres 2 de novembre.

gyor_szechenyi_ter(Plaça major de Györ)

Ha arribat el moment. El dimecres 2 de novembre un grup de 18 estudiants de 1r de Batxillerat i dues professores parteixen cap a Viena (Àustria), per dirigir-se després a Györ (Hongria) i començar el projecte ALLTALKIE.

Durant la seva estada, els alumnes conviuran amb famílies hongareses i faran diverses activitats a l’institut. També visitaran la capital del país, Budapest, a més del monestir de Pannonhalma (declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO), entre moltes altres activitats.

Serà una oportunitat única perquè els alumnes practiquin la llengua anglesa amb els seus colegues hongaresos i perquè coneguin un país de la Unió Europea i la seva rica cultura.

Tota la comunitat educativa del Mercè els desitgem gaudir d’una gran experiència!

gyor-belvarosEl casc antic de Györ

HPIM1035.JPGEl monumental ajuntament de Györ