Taller de Sketching al Mercè

Els alumnes d’Introducció a la Història de l’Art i de Visual i Plàstica de 4t d’ESO van participar divendres passat a un taller de Sketching al nostre institut. El dibuixant-sketcher Raül Deamo va explicar als alumnes en què consisteix aquesta tècnica de dibuix amb tinta i aquarel·la, ràpida i espontània, i després tots plegats van fer una sèrie de pràctiques al pati del centre.

L’activitat està inclosa dins del projecte Tàndem, en col·laboració amb el Museu de L’Hospitalet i l’Ajuntament i és la primera part d’un projecte que estem desenvolupant aquest primer trimestre.

Si la situacio ho permet, al desembre els mateixos alumnes faran una sortida per dibuixar alguns dels edificis i espais urbans que formen part del patrimoni històric de la ciutat, incloent una visita al Museu de l’Hospitalet. Penjarem fotos amb les obres dels nous artistes!