Primers nominats dels Mercès i… Acció

Un curs més, els Mercès i… Acció! tornen carregats d’arguments i guions literaris sorprenents. Aquest projecte transversal de 3r de l’ESO implica diverses assignatures (català, castellà, visual i plàstica, música i tecnologia) i també l’alumnat d’Aula d’Acollida i de l’extraescolar de teatre. El treball final consisteix en l’edició d’uns curtmetratges que un jurat valorarà. Com a colofó se celebrarà la Gala dels Mercès i… Acció al juny.

Els nominats al millor argument són:

FAVORITISMES (3A): Noa Martín, Elsa Ortíz, Anna Rodríguez i Madruí Soteras.

MALAS COMPAÑÍAS (3B): Nicole Espinoza, Jana Estévez, Carol Franco, Aitana Ramírez i Nerea Toapanta.

CALLES PELIGROSAS (3C): Noemí Bonilla, Roopdeep Kaur, Nayara Martínez, José Antonio Melo, Faith Momodu i Julio Pedraz.

ASESINOS EN LAS SOMBRAS (3D): Àlex Budría, Choé Casado, Eloi Hernando, Ana Jurado, Marta López i Ana Sofía Tobacia.

Els nominats al millor guió literari són:

LAS AMENAZAS DE DEREK (3A): Jon Alfonso, Marta Martínez, Ainhoa Muñoz, Pol Orta, Paula Reig i Olga Ruiz.

FAVORITISMES (3A): Noa Martín, Elsa Ortíz, Anna Rodríguez i Madruí Soteras.

DINO DIA (3B): Ayoub Chakroune, Ariadna Lozano, Gabriel Moreno, Lidia Sancho i José Serral.

ÚLTIMA PULSACIÓN (3D): Abril Mejías, Gisela Mejías, Nikolai Meschcharakou, Sara Mohammad,  Ariadna Montoya i Jana Sainz.

Al llarg dels mesos desvetllarem els nominats de la resta de categories.