Notícies del 1r trimestre del No em ratllis 3.0

Tanquem el 1r trimestre i, a les portes del Nadal, us presentem les notícies editades per la redacció dels alumnes de l’optativa de 3r de Periodisme Digital No em ratllis 3.0. Un conjunt de publicacions com ara l’èxit de la primera campanya de la Comissió Solidària; el Dia de l’Escriptora; la decoració nadalenca de l’institut; la celebració del 25N; la participació al Cross Escolar Solidari; l’exposició de la biblioteca dedicada al Llibre Àlbum amb els dibuixos de la mostra “L’altra Caputxeta”; l’exposició “Conviure en un món de diferències”; informacions sobre el Servei de mediació; la Castanyada; els reportatges dedicats als responsables de les extraescolars; l’entrevista a la Maria Delgado referent COCOBE  o el Dia Mundial de la Poesia, entre moltes altres.

A més a més, seguim amb novetats del periodisme digital No em ratllis amb la vocació de voler respondre als interessos dels nostres lectors. Com a iniciatives noves tenim: l’Univers observable (dedicat a curiositats sobre astronomia), Dades curioses (menjar, països, sèries, regals originals…), Horòscop, el Temps, seguiment de la Lliga Femenina de Futbol, l’actualitat (el cas Rubiales, guerra Israel i Hamas, eleccions a l’Argentina, guerra Rússia-Ucraïna) i Recomanacions lectores. I també repetim amb els clàssics, com el Menú de la cantina, els ponts i els festius, el canvi horari, la Lliga, la Champions, la Kings League, la cartellera de cinema de l’Splau, La Farga i el Gran Via 2, els vídeos en format “Ping pong” (petites entrevistes a professors i personal del centre: Rosa Borràs, Albert Royo, Rafel Hidalgo, Cristina Pesquera i Marta Valverde) i finalment el joc “Endevina qui és”, que consisteix en encertar els noms dels professors a través de les fotografies de petits. Al final de l’optativa quadrimestral desvetllarem les identitats i sortejarem entre els qui han encertat tres esmorzars de la cantina.

Finalment, des de la redacció del No em ratllis 3.0, us desitgem Bones Festes!