Nominats Mercès i… Acció!

Un curs més, els Mercès i… Acció! tornen. Un projecte transversal de 3r de l’ESO que implica les matèries de català, castellà, visual i plàstica, música i tecnologia; així com l’alumnat d’Aula d’Acollida i de l’extraescolar de teatre. El producte final són uns curtmetratges que un jurat valorarà. Com a colofó se celebrarà la Gala dels Mercès i… Acció al juny, que tindrà lloc al Centre Cultural de l’Hospitalet.

Els nominats al millor argument són:

3r A: Desirée Alvarado, Neus Barba, Raquel Andrade i Júlia Giménez.

3r A: Kiyomi Gondra, Álex Cayla, Joel Chuva, Matías Fuentes i Isamar Aray.

3r C: Paula Alcívar, Karem Julye Cárdenas, Walid Sahli, Shaheer Meer, Omar Zelaya i Víctor Uriña.

3r D: Éric Pérez, Éric Ramírez, Pau García, Sergi Mejuto, Brandon Peredo, Marc Sanchís i Ulisses Permissán.

Els nominats al millor guió literari són:

3r A: SUAUMENT

Desirée Alvarado, Neus Barba, Raquel Andrade, Júlia Giménez i Adrián Rayo.

3r B: UNA MORT EQUIVOCADA

Dani Moreno, Amine Kamel, Miguel Cai, Nicole Lozano i Guillem Vera.

3r B: RUTINES

Yoel González, Josep Machado, Lionel Lamy, Áxel Moreno i Pau Cabero.

3r D: CASUALITATS

Éric Pérez, Éric Ramírez, Pau García, Sergi Menjuto, Brandon Peredo, Marc Sanchís i Ulisses Permissán.

Al llarg dels mesos anirem desvetllant els nominats de la resta de categories. Tingueu paciència…