L’alumnat d’ESO va a l’Auditori

Per complementar la feina feta a la matèria de Música, l’alumnat d’ESO ha assistit durant aquest curs a tres audicions organitzades pel servei educatiu de l’Auditori de Barcelona.

Els primers en anar-hi van ser els grups de 2n d’ESO, que van assistir a l’espectacle L’OBC balla Ravel. Els intèrprets van ser l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, a més de dos pianistes i sis ballarins.

L’alumnat de 1r d’ESO hi va anar a veure l’espectacle Zoom! Dies de músic, interpretat pels Alevins de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya.

Finalment, l’alumnat de 3r (optativa Music) i de 4t Humanístic va assistir a l’espectacle participatiu Vine a cantar The Beatles. Tots plegats vam assajar diverses cançons d’aquest grup sota la direcció de Montse Meneses (que ens va felicitar després), i seguidament les vam cantar acompanyats en directe pel conjunt Sgt. Pepper’s.

Les tres audicions van ser realment interessants, amb música bona i ben interpretada. L’alumnat que hi va anar va gaudir-ne de valent (i el professorat també!).