La Festa de la Castanyada va ser un èxit

El passat dijous 31 d’octubre, vàrem celebrar la Festa de la Castanyada a l’institut.

A les 9h van arribar els alumnes de 6è de l’escola Patufet que, formant equip amb els alumnes de 1r ESO,  van participar en la gimcana que organitzaven alumnes voluntaris de 4t ESO i Batxillerat. Petar globus, mossegar pomes, transportar ous, pintar amb el nas, aquestes són algunes de les moltes de les proves que van compartir els alumnes dels dos centres. Un cop finalitzada la gimcana, els participants van poder esmorzar amb una xocolata ben calenta i van poder provar els pastissos que els alumnes de 4t ESO van fer per recollir diners pel seu viatge de final de curs.

Per la seva banda, els alumnes de 2n, 3r i 4t ESO varen fer tallers de escacs, malabars, hiphop, com preparar un viatge, tabals, electrònica, taller de ciències, còctels, punts de llibre, papiroflèxia, aerodance, “scrabble”, concurs de cançons, jocs d’enginy, tai-txi, Ioga, Catan, “Qui és l’assassí”i Jocs de taula. Tots aquests tallers eren organitzats i dirigits per professorat i alumnat voluntari.

Els de Batxillerat van  veure pel·lícules de terror

La festa va ser un èxit gràcies a la feina desinteressada del professorat i l’alumnat. Mil gràcies a tothom!!!!