La Biblioteca del Mercè rep el distintiu #reiniciemBE

La Biblioteca del Mercè ha participat en la iniciativa del Programa Biblioteca escolar “puntedu”:  Reiniciem les Biblioteques escolars (#reiniciemBE) i ha rebut aquest distintiu digital -que presidirà la nostra pàgina web- a mode de reconeixement.

“Ens este reiniciant, per una biblioteca escolar activa” vol posar en valor les iniciatives impulsades des de les biblioteques, malgrat la pandèmia, els grups bombolla i els nous usos dels espais als instituts. Les biblioteques escolars s’han engegat, s’han repensat i s’han reinventat.

Podeu consultar al padlet de Biblioteques escolars de Catalunya (programa “puntedu”) l’experiència Mostra de LIJ: enquesta dels gustos lectors i novetats per a la biblioteca. Tu tries!

Aquest divendres 22 d’abril tornarem a fer l’enquesta, el sorteig de llibres i tindrem la paradeta de la biblioteca, juntament amb la mostra de LIJ de l’Abacus.

A més a més, gràcies al canvi de normativa quant a l’ús de les mascaretes, des de la Comissió de biblioteca i la junta hem decidit que aviat tornarem a obrir la biblioteca a l’hora del pati i a engegar el servei de préstec. Aviat tindreu notícies!

Ens este reiniciant, la biblioteca batega.