IX Jornada Científica del Mercè

El passat divendres 10 de març vam celebrar la IX Jornada Científica. Des de 1r d’ESO fins a Batxillerat es van realitzar diferents activitats, des de tallers a pel·lícules. A 1r d’ESO van tenir lloc tallers com ara “El cor i els pulmons” eXplorium i van veure la pel·lícula “Super8”; a 2n van jugar amb els “Jocs Matemàtics” conduït per alumnes de 1r batxillerat; a 3r d’ESO es va celebrar una gimcana científica organitzada i controlada pels alumnes de 4t A i de la branca humanística; a 4t d’ESO es va fer un taller d“Educació Ambiental” conduït pel  Departament del Cicle de Química Ambiental del centre. A més a més, 3r i 4t van poder gaudir de diverses xerrades científiques.

El curs de 1r de Batxillerat va fer el taller “Anàlisi  d’aigües” conduït pel Departament del Cicle de Química Ambiental del centre. Mentre que 2n de Batxillerat va experimentar amb el taller “Ciència sorprenent” conduït per Manel  Belmonte. Finalment a l’Auditori Barradas des de 4t fins a 2n de Batxillerat van poder gaudir de l’espectacle “Felicitats Professor Dmitri” conduït pel Dani Jiménez de (Creaciència).

La IX Jornada Científica ha estat possible gràcies a l’alumnat, conferenciants i professorat, i, en especial, a l’organitzadora de l’acte la professora: Marta Marfil.