Grup de Teatre IMRT 18-19

Aquest curs el grup de teatre l’integren 23 alumnes. Hem programat i assajat, amb la col·laboració de la Coral i d’un grup d’alumnes de l’optativa d’Informàtica de 4t d’ESO, una obra per estrenar en la Diada de Sant Jordi a l’auditori Barradas. A més a més, participarem en la Mostra de Teatre de L’Hospitalet a principis de maig al teatre Joventut i en la  II Trobada de Teatre grecollatí de secundària a principis de juny  al teatre Barradas.

A banda dels assajos dels dijous i, per  ampliar la formació teatral del grup, el  30 de novembre vam anar  al TNC ( Teatre Nacional de Catalunya) a veure l’espectacle Youth#4 . El 9 d’abril  ens han convidat com a públic de la II Mostra de Teatre i Circ programat en el teatre Victòria de Barcelona.