First Literary Dates, el proper dia 31 de març

El certamen First Literary Dates s’inspira en el programa de televisió First Dates, però en aquest cas no es busca parella sinó que es comparteix una xerrada al voltant d’un seguit de llibres, agrupats en menús literaris. Hi ha més de 20 menús i l’alumnat tria com a mínim una lectura del menú que li vingui de gust. Els alumnes es reuniran en diverses taules, segons el menú triat.
La trobada literarària es va celebrar per primer cop el curs 2016-17 a l’Institut Manuel Vázquez Montalbán de Sant Adrià de Besòs i ha anat creixent fins a esdevenir un projecte que agrupa diferents centres educatius. Rosalía Delgado, exalumne del Mercè Rodoreda, és l”organitzadora del FLD, que enguany aplega alumnes d’11 centres de secundària. Us deixem l’enllaç on podreu veure vídeos, els menús literaris i altres noticíes al voltant de la iniciativa.
El proper dijous 31 de març a la tarda se celebrarà el VI First LiteraryDates a Ca N’Arús, al local de l’Associació d’estudiants de L’Hospitalet.
Per primer cop, el nostre centre hi participarà amb una trentena d’alumnes que hauran llegit llibres en castellà i català.