Per Tots Sants, panellets!

El passat dilluns 30 d’octubre vam fer panellets a l’aula d’acollida amb els professors. L’alumnat de 2n cicle d’ESO va fer–ne durant una hora: de les 10 a les 11h. L’alumnat de 1r cicle va fer-ne després del pati. En total érem més de seixanta persones.

Va ser una experiencia molt bona i una mica bruta, perquè fèiem servir les mans. El Benja, el noi de la cantina, ens va ajudar posant els panellets al forn. Van quedar una mica cremats per sota, però estaven bons de gust. N’hi havia d’ametlles, de coco i de pinyons. Ens van agradar molt els de coco.

Us deixem la recepta per si us animeu a fer-ne:

Ingredients:

-Dues patates

-Dos ous

-Ametlla molta (400 grams)

-Sucre (150 grams)

-Coco ratllat

-Ametlles

-Pinyons

Preparació :  Primer, aixafar les patates. Tot seguit, separar la clara del rovell de l’ou i barrejar la clara amb la patata, l’ametlla molta i el sucre. Després, posar-nos farina a les mans. Fer boletes mitjanes i afegir coco ratllat o ametlles o pinyons. Al final, pintar-les amb el rovell dels ous i ficar-les al forn deu minuts a 220ºC.