Exposició dels alumnes de 4t del Mercè a l’Espai d’art L’Harmonia

El passat 22 de juny es va inaugurar a l’edifici L’Harmonia del Museu de l’Hospitalet l’exposició “La reconstruccio de la Memòria Històrica. Didàctica i Dibuix”.

En aquesta exposició participen els alumnes d’Introducció a la Història de l’Art i de Visual i Plàstica de 4t d’ESO de l’Institut Mercè Rodoreda.

Al llarg de l’any han desenvolupat un projecte de coneixement de la Memòria Històrica que el Mercè realitza en col·laboració amb el Museu de l´Hospitalet (Programa Fem Tàndem). Els estudiants han realitzat diverses activitats, entre elles un curs teòric i pràctic de Sketching (Dibuix urbà).

A l’exposició podeu veure les obres més destacades del projecte, les quals reflecteixen el passat de la ciutat mitjançant el dibuix d’objectes del Museu i d’edificis i racons històrics. Redescobrireu l’Hospitalet a través de la mirada colorista i fresca d’un munt de joves artistes del nostre institut!

L’exposició es podrà visitar al 5 de setembre a l’Harmonia ( Pl. Josep Bordonau i Balaguer, 6; dilluns a divendres en horari de tarda, tret de dilluns;  dissabte i diumenge en horari de matí; més informació a http://www.museul-h.cat/).