Èxit de participació del “Tu tries!”, llibres per a la Biblioteca

El dia de Sant Jordi, al vestíbul del centre, com cada any hi va haver la mostra de les últimes novetats en literatura juvenil seleccionada i cedida per l’Abacus. Els voluntaris de la Comissió Solidària van vigilar la parada i van animar l’alumnat a què omplís l’enquesta sobre quins llibres els agradaria llegir en una nova edició del “Tu tries!”. Entre els participants es va sortejar un exemplar dels llibres més votats. El “Tu tries!” d’enguany ha estat un èxit de participació amb 83 persones que van omplir l’enquesta de gustos lectors.

Els voluntaris de Biblioteca han fet el buidat de les enquestes, i les obres de literatura juvenil més triades, per ordre de preferència, han estat les següents:

1. Heartstopper 5. Creciendo contigo, Alice Oseman

2. Forbiden Love, Cristina Prada

3. Alas de sangre, Empireo, Rebecca Yarros

Altres llibres que han estat triats com a recomanacions lectores entre iguals, per nombre de vots, són:

1. Heartstopper 1: Noi coneix noi, Alice Oseman
  2. Aunque llueva en primavera, Cherry Chic
  3. Alas de sangre, Empireo, Rebecca Yarros
  4. Forbiden. Love, Cristina Prada
  5. Una influencer muerta en París, Blue Jeans

Les guanyadores del sorteig d’enguany del “Tu tries!” van ser: Ainhoa Torregrosa 1B (1r cicle), que va guanyar Heartstoppers 5: Creciendo contigo  i  Diana Palma  (1r Batxillerat) , que va quedar-se el llibre Iron Flames. Enhorabona!

Aprofitant els resultats de l’enquesta dels gustos lectors, des del centre s’han adquirit per a la Biblioteca els llibres de la mostra més votats. Els podeu agafar en préstec durant el bibliopati. Gràcies a tots els participants.

Gràcies a la vuitantena d’alumnes que vau participar, de nou, en el “Tu Tries!” durant la jornada de Sant Jordi: entre tots decidim el fons de la biblioteca!