Estrena del primer reportatge de Youtube de l’optativa “No em ratllis 3.0”

Ja us ho vam anunciar al desembre i ja el tenim aquí. Ja està actiu el canal de Youtube de l’optativa de Periodisme Digital “No em ratllis 3.0”. L’optativa de 3r treballa amb diferents eines digitals (Instagram, Padlet i Youtube) per arribar a l’alumnat, pares, comunitat educativa de l’institut i tothom qui vulgui.

Us presentem el primer reportatge del canal de l’optativa de 3r “No em ratllis 3.0”. Els protagonistes, alumnes de l’optativa de 4rt i la professora Susi Anechina, ens expliquen el seu treball (el procés previ, la creació i producció d’un mural). Una feina artística ben especial que quedarà a les parets del centre.

És un reportatge editat pel grup de l’Optativa de Periodisme Digital “No em ratllis 3.0” del 1r quadrimestre. Esperem que us agradi i que ens seguiu a Instagram (noemratllis3.0_) i al canal de Youtube per conèixer el que es fa al centre i a L’Hospitalet.