Esgotada la segona edició dels calendaris solidaris

Els alumnes de la Comissió Solidària, de PT, d’Audició i Llenguatge i de l’Aula d’Acollida han preparat, dissenyat, muntat i venut uns calendaris solidaris amb receptes de diferents cultures.

Abans de les vacances de Nadal, cada alumne va presentar una recepta del lloc on va néixer i finalment es van seleccionar 12 per formar part del calendari solidari, que vam anomenar «Receptes fàcils per menjar-se el món». Un cop dissenyats i impressos els calendaris, els vam muntar i promocionar per les classes. A l’hora del pati, uns quants alumnes van muntar una paradeta i el resultat ha estat que, tant els primers calendaris com la segona tongada que vam decidir fer, s’han esgotat ràpidament.

Els beneficis aniran a l’associació SOS 4 patas, que es dedica a protegir animals domèstics abandonats i buscar-los una nova llar.

Volem agrair la col·laboració a tots els alumnes i professors implicats en el projecte, així com a tots aquells que heu col·laborat comprant el calendari.

I desitgem que tingueu un any… deliciós!