Els alumnes del Mercè participen a la XXI edició d’Art en femení

Com cada any, amb motiu del Dia Internacional de la Dona – el dia 8 de març -, la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de L’Hospitalet organitza l’exposició col·lectiva d’art “Art en femení“. Alguns dels temes que s’hi treballen són la visibilitat de la violència estructural que pateixen les dones o el trencament de tòpics i estereotips, entre d’altres.

Aquest any se celebra la 21ª edició i la gran novetat és que per primera vegada participen un seguit d’alumnes de 4t de l’ESO del nostre institut.

Les obres s’exposen a la sala d’exposicions de l’Auditori Barradas del 8 al 26 de març, els dilluns, dimarts i dimecres en horari de 10 a 14h i  els dijous i divendres de 16 a 21h, respectant les mesures sanitàries vigents del moment.

Us animen a visitar-la i a descobrir les obres dels vostres companys!

Aquestes són els quadres que han creat:

– ACOSTA, Isaac – El techo de cristal (2021). Aquarel·la sobre cartolina. A2.
– BOCANEGRA, Carolyne. Skay (2021). Aquarel·la sobre cartolina. A1.
– CALCERRADA, Joel – Justícia (2021). Aquarel·la sobre cartolina. A3.
– ESPEJO, Paula & ROMERO, Sergio – Igual (2021). Tècnica mixta i collage sobre cartolina. A1.
– JIMÉNEZ, Nora – Unidad (2021). Aquarel·la sobre cartolina. A2.
– ROCA, Júlia: Sense títol (2021). Acrílic sobre tela. A2.