De lletraferits i rapsodes

A l’institut som molts els qui ens deixem transportar per la lectura, i és que llegint podem viure moltes vides, viatjar a indrets increíbles i aprendre coses que mai no ens hauríem atrevit a imaginar.

Al llarg d’aquest curs, alguns hem anat més enllà i ens hem animat a jugar amb la lectura i potenciar la nostra expressió oral, apuntant-nos a l’extraescolar de Lectura en Veu Alta.

Ens vam presentar al concurs de Lectura en Veu Alta del Grup Enciclopèdia i darrerament hem rebut uns diplomes i llibres per participar. Si vosaltres també gaudiu llegint, us animem a visitar la web del concurs, on trobareu recursos per millorar la lectura i l’expressió oral.

També podeu veure els participants d’aquest any i els guanyadors en aquesta presentació.

I si us animeu a participar i compartir el plaer de la lectura, ja ho sabeu: apunteu-vos a l’extraescolar de Lectura en Veu Alta el proper curs!