Comencen les activitats extraescolars esportives

L’Associació Esportiva Escolar (AEE) Institut Mercè Rodoreda comença les Activitats Esportives Extraescolars seguint els protocols Covid19 marcats pel Pla Català de l’Esport a l’Escola

Comencem amb un equip de futbol Sala que entrena dilluns i dimecres de 17.15 a 18.15h i un equip de Voleibol que entrena dimarts i dijous de 17.30 a 18.30h. Aquests equips ja entrenaven l’any passat però tenen obertes les portes a tothom que vulgui venir a jugar.

A més, dimecres 21 d’octubre a les 16h hi haurà un  primer entrenament d’hoquei, obert a tot l’alumnat que vulgui provar aquest esport.

Les activitats extraescolars esportives es van posar en marxa a l’institut, l’any 2003 i des de l’any 2006 formem part del Pla Català de l’Esport a l’Escola com a AEE Institut Mercè Rodoreda. Aquest Pla impulsat pel Departament d’Educació i la Secretaria General de l’Esport s’adreça a incrementar la participació dels joves en les activitats físiques i esportives en horari no lectiu i en el propi centre i, alhora, emprar aquestes pràctiques per a l’educació en valors i per a l’adquisició d’hàbits saludables.

L’Associació organitza activitats esportives extraescolars  fora i dins del horari escolar:

Fora de l’horari escolar, es fan entrenaments o classes de diferents esports o activitats amb monitors/es. Aquest curs hi ha, de moment,  Futbol Sala, Hoquei i Voleibol

També s’organitzen activitats en horari lectiu: Lligues de Pati, Jornades Esportives, Trobades Interinstituts…

Els encarregats de l’animació i organització d’aquestes activitat són alumnes de 4t i Batxillerat que voluntàriament fan aquesta tasca. Són els Dinamitzadors/es

L’AEE està oberta sempre a noves propostes. Si alguns alumnes tenen interès en fer qualsevol altra activitat físico esportiva, poden contactar amb el Coordinador de les Activitats Extraescolars Esportives, Eduard Cuberos,  al correu  aeeinstitutmercerodoreda@gmail.com