Catàleg online a partir del gener, a la Biblioteca

El Nadal i els Reis porten novetats a la Biblioteca a partir del gener. Com a biblioteca escolar que participa al Programa de biblioteca escolar “puntedu” disposem d’un recurs online: l’ePèrgam, un catàleg que permet la consulta en línia amb una xarxa col·lectiva comuna.

A partir del gener estarà a disposició de l’alumnat del centre i es podrà accedir des del web de la biblioteca als 7655 llibres catalogats. L’entorn de consulta és força intuïtiu, però si teniu dubtes o qualsevol inquietud podeu parlar amb els responsables de la biblioteca i els voluntaris durant l’horari d’obertura: de dilluns a divendres durant l’hora del pati. A partir del 2n trimestre farem una formació sobre com fer consultes a l’ePèrgam.

Finalment, ja tenim l’arbre de

Nadal enllestit.

Ha estat un treball col·laboratiu

realitzat des de la Comissió de la Biblioteca i Visual i

Plàstica. D’una banda, s’ha muntat l’arbre amb els alumnes

voluntaris, i de l’altra, l’alumnat de 3r ha creat la cortina

d’estels i acollida ha penjat els desitjos  en les seves llengües maternes

i en català.

Recordeu que fins al gener serà a la biblioteca l’exposició dedicada a Jordi Sierra i Fabra, i que teniu una selecció de llibres per als participants del First Literary Dates. Us desitgem unes bones festes i bons desitjos per al 2023!