Calendari d’inici del curs 2021-2022 per a l’ESO, batxillerat i cicle formatiu de Gestió administrativa

• 1r d’ESO: dilluns 13 de setembre d’11.30 h a 13.30 h.
    • Els alumnes entraran per la porta habitual del vestíbul.
    • Els alumnes han de portar una motxilla per poder tornar a casa amb els llibres (si participen del pla de reutilització de llibres).
  • 2n, 3r i 4t d’ESO: dilluns 13 de setembre de 9.00 h a 11.00 h.
    • Els alumnes de 2n d’ESO entraran per l’entrada del pàrquing i seguiran per la porta d’emergència de la planta baixa que dona al carrer Cobalt.
    • Els alumnes de 3r d’ESO entraran per la porta del pati que dona a les pistes esportives del carrer Cobalt.
    • Els alumnes de 4t d’ESO entraran per la porta habitual del vestíbul.
  • Batxillerat: dilluns 13 de setembre de 9.30 h a 10.30 h.
    • Els alumnes de batxillerat entraran de forma excepcional per la porta habitual del vestíbul.
  • Cicle formatiu de grau mitjà de Gestió administrativa: dilluns 13 de setembre de 17.00 h a 19.00 h.
    • Els alumnes de cicle formatiu de grau mitjà entraran per la porta habitual del vestíbul.

TOT L’ALUMNAT EL PRIMER DIA HA DE VENIR AMB LA DECLARACIÓ RESPONSABLE IMPRESSA I SIGNADA. L’ALUMNE QUE NO PORTI LA DECLARACIÓ RESPONSABLE SIGNADA NO PODRÀ ENTRAR AL CENTRE. NO SERVIRÀ MOSTRAR UNA IMATGE DES D’UN DISPOSITIU MÒBIL. SI L’ALUMNE ÉS MENOR D’EDAT PODEU OBTENIR EL FORMULARI AQUÍ. SI L’ALUMNE ÉS MAJOR D’EDAT, AQUÍ.

El dimarts 14 de setembre tots els alumnes d’ESO i batxillerat començaran el seu horari normal a les 8.00 h i els alumnes de cicle formatiu de grau mitjà, a les 15.30 h.