Alumnes de 3r assisteixen a l’acte de commemoració en memòria de les víctimes de l’Holocaust 2024

Alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Mercè Rodoreda van assistir el passat dimecres 31 de gener a l’acte de commemoració en memòria de les víctimes de l’Holocaust al municipi de Flix (Tarragona) i a la inauguració del mural de memòria històrica de l’artista Roc Blackblock.
L’acte, organitzat pel Memorial Democràtic i el Departament d’Educació, va comptar amb la participació de més de 200 alumnes de diferents centres educatius de Catalunya, els quals van participar en la lectura de biografies de víctimes de l’Holocaust.
A continuació, podeu veure la notícia als mitjans de comunicació i també diverses fotografies de la jornada.