1rs de Catalunya a l’Scratch Challenge de l’mSchools

El dissabte 9 de juny la professora Erme Saavedra i els seus quatre alumnes Berta Marín, Andrea Bernal, Estela López i Oriol Calpe no només van arribar a la final de l’Scratch Challenge de l’mSchools, que és molt meritori, sinó que, de més de 50.000 alumnes participants, han quedat els primers de Catalunya!

El programa mSchools és una iniciativa de mEducation que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA i ajuda a alumnes i docents a integrar les tecnologies mòbils a l’aula, el qual permet obrir noves vies d’ensenyament i aprenentatge que milloren el rendiment i l’ocupabilitat.

Moltes felicitats a tots!

Aquests alumnes han hagut de superar diverses proves. La primera fou presentar un projecte programat amb Scratch. El repte plantejat per les bases era: “De grans serem…”. El nostre equip va presentar un projecte amb un contingut coeducatiu evident amb el nom “De gran vull ser científica” on es presentaven les aportacions de les dones científiques al llarga de la història. El mateix dia de la jornada els equips van haver de resoldre un segon repte. En tots dos casos els nostres alumnes van excel·lir.