Mesures de sostenibilitat a l’Institut Mercè Rodoreda: compromesos amb el medi ambient reduïm plàstics d’un sol ús

Ja fa diversos cursos que la comissió de sostenibilitat de l’Institut Mercè Rodoreda (formada per professors i alumnes) proposa mesures encaminades a reflexionar sobre la protecció del medi ambient i les activitats sostenibles. A l’institut portem a terme diversos projectes de reutilització d’oli, de piles, de bolis i de retoladors usats. A més, aquest curs utilitzarem bosses d’un sol ús compostables, promocionarem l’ús de bolígrafs de plàstic reciclat, utilitzarem a les festes gots i plats de plàstic compostable i suprimirem les portades i canalons de plàstic de les enquadernacions dels treballs i dossiers (de professors i alumnes). També aquest curs repartirem als alumnes de primer d’ESO embolcalls per a l’esmorzar, i en promocionarem el seu ús a la resta, per a reduir la utilització de paper d’alumini.

Gràcies per la vostra col·laboració. Conservar el medi ambient és feina de tots!