Intercanvi lingüístic de l’Institut Mercè Rodoreda amb el Lycée de la Borde Basse a França.

El proper 21 de gener del 2019 els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat realitzaran un intercanvi cultural i lingüístic amb el Lycée de la Borde Basse a Castres a la regió d’Occitània. Per a l’alumnat del nostre centre és una ocasió especial per compartir amb les famílies d’acollida moltes vivències d’un país veí. Ben segur que per a tots plegats serà una oportunitat inoblidable.

Objectius:

• Promoure la cooperació europea entre el nostre centre i altres centres.
  • Promoure el coneixement de la cultura francesa que estan aprenent els alumnes.
  • Fomentar el contacte amb alumnes d’un altre país, i promoure la dimensió europea de la seva educació.
  • Utilitzar i perfeccionar l’idioma en un contacte real.
  • Mantenir el contacte amb el col·legi francès per a futurs projectes.

L’intercanvi implica:

• Rebre estudiants estrangers durant 5 dies i proporcionar-los allotjament.
  • Visitar el centre associat durant 5 dies amb allotjament a casa dels joves francesos.
  • Mantenir el contacte entre els alumnes i intercanviar correspondència al llarg del curs i en el futur.