Els alumnes d’Història de l’art de 4t d’ESO visiten L’Harmonia

Aprofitant que l’Institut Mercè Rodoreda fa tàndem amb el Museu d’Història de L’Hospitalet, els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa Història de l’art hem fet una sortida a l’espai L’Harmonia de la ciutat.

Allà, hem visitat l’exposició Color i forma i ens hem endinsat en el conjunt de retaules de l’antiga església de Santa Eulàlia de Mèrida, pintats entre finals del segle XVI i el segle XVII.

A partir d’un recorregut per les obres pictòriques que conformen el retaule de Sant Roc i mitjançant la metodologia Visual Thinking Strategies (les estratègies de pensament visual), hem observat, raonat i debatut les diferents etapes de la vida del sant. Es tracta d’un conjunt pictòric renaixentista molt ben conservat i digne de visitar.