Tallers mediambientals d’ECA a l’Esplai Bellvitge

El passat divendres 10 de desembre, l’alumnat de 1r i 2n d’Educació i Control Ambiental, ECA, va realitzar tallers mediambientals als infants del Club d’Esplai Bellvitge (Fundesplai). 

Al llarg de les dues setmanes anteriors, l’alumnat va organitzar, plantejar i preparar les activitats per als diferents grups del casal: Follets i Espantalls, Rodamons, Isards i Raïdos i Gepis. 

Quines activitats es van dur a terme? Per als més petits es va preparar un conte teatralitzat amb una gota d’aigua com a protagonista i una cançó sobre el cicle de l’aigua. Per als mitjans es va fer experiments com veure com es forma un núvol, fer precipitacions amb aigua, pipetes Pasteur i vasos de precipitats i crear la filtració de l’aigua al sòl amb ampolles d’aigua, cotó, carbó, sorra i pedres. Per als més grans es va fer un taulell dinàmic sobre les xarxes tròfiques amb diferents proves sobre animals i alimentació. Finalment, amb el de Gepis es va tractar el consum responsable i l’alimentació sostenible.

Agraïm molt la col·laboració de l’Esplai Bellvitge, l’entusiasme dels infants i desitgem poder tornar a repetir aquesta posada en pràctica. 

Els nostres alumnes van gaudir de l’experiència! Gràcies a tots i totes per la seva implicació.  

Professorat de 1r i 2n curs d’ECA  

Desplaça cap amunt
Ves al contingut