Xerrada “La premsa a les escoles”: Com reconèixer les ‘fake news’

El dia 14 de març va tenir lloc al nostre centre una xerrada sobre el món dels mitjans de comunicació a càrrec de la periodista Carmen Giró. Aquesta xerrada forma part del programa “La premsa a les escoles” que organitza el Col·legi de Periodistes de Catalunya, juntament amb La Generalitat i l´entitat “La Caixa”. El nostre centre ja fa anys que hi col.labora, i enguany ha estat destinada a l´alumnat de 4t d´ESO, que hi ha participat amb interès i de forma molt activa.
Entre d´altres aspectes, s´ha tractat el tema de les fake news, amb l´objectiu de donar les claus a l´alumnat per reconèixer-les i poder acostar-se a la informació de manera crítica i reflexiva.
Donem les gràcies a la periodista Carmen Giró per oferir-nos aquesta xerrada tan interessant i esperem poder seguir comptant amb ella en d´altres ocasions.