Estudis

Oferta educativa

• ESO: 12-16 anys
  • BATXILLERAT: (16-18 anys) En les modalitats:

– Ciències de la Naturalesa i de la Salut.
– Humanitats i Ciències Socials.
– Tecnologia.

Preparació intensiva per a les Proves d’Accés a la Universitat.

Projecte educatiu

• Potenciació de les noves tecnologies (informàtica) en totes les àrees curriculars.
  • Orientació de l’alumne/a mitjançant proves inicials de nivell, tutories individualitzades i  assessorament psicopedagògic.
  • Potenciació de l’aprenentatge de les llengües estrangeres (anglès i francès). Intercanvis escolars amb França.
  • Contacte permanent amb la família a través d’entrevistes individuals i col·lectives al llarg del curs, així com comunicació telefònica i missatges SMS a través del mòbil que permeten tenir-la informada de qualsevol incidència, per petita que sigui.
  • Tractament de la diversitat: aula d’acollida pels alumnes nouvinguts, grups reduïts i flexibles.
  • Control diari d’assistència i avís telefònic en cas d’absència de l’alumne/a.Servei de biblioteca a l’hora de l’esbarjo amb servei de préstec.

Activitats complementaries

• Activitats educatives que fomenten la integració, la cohesió i les relacions socials.
  • Sortides tutorials: teatre, museus, etc.
  • Viatges culturals i estades esportives.
  • Intercanvi d’idiomes amb altres països.
  • Activitats esportives, culturals,informàtica i anglès oral organitzades per l’AMPA (dimarts i dimecres a la tarda).
  • Escola de Pares i Mares: Classes de llengua catalana i d’informàtica, xerrades, col·loquis, etc

Equipaments

• Laboratoris de ciències experimentals.
  • 2 Aules de tecnologia.
  • 3 Aules d’informàtica.
  • 1 Aula de visual i plàstica.
  • 1 Aula de música.
  • 1 Aula d’idiomes.