Taller d’afectivitat 3er ESO

El dia 23 de Febrer els alumnes de 3er ESO van participar en un taller d’afectivitat i sexualitat organitzat pel Casal Cívic Collblanc. Durant la jornada, els alumnes van tenir l’oportunitat d’explorar qüestions fonamentals relacionades amb la seva pròpia identitat, les relacions interpersonals i el desenvolupament saludable de la sexualitat. A través de dinàmiques participatives, debats oberts i recursos educatius adaptats, van ser convidats a reflexionar sobre temes com el respecte, la comunicació i la presa de decisions responsables.