Esmorzar científic

Per celebrar el Dia de la nena i la dona a la ciència hem organitzat un esmorzar científic on hem pogut parlar de vocacions científiques i sortides professionals en un camp on cada vegada hi ha més dones però on encara queda molt camí per fer. Per complementar l’activitat, els alumnes de Reptes de Biologia de 1er de Batxillerat han decorat el hall amb uns cartells sobre dones científiques actuals. Els alumnes assistents a l’event també han tingut la oportunitat de consultar els dos primers volums de l’enciclopèdia de dones STEAM.