21 dies de mediació

Lipdub realitzat per noies i nois de 2n d’ESO, que presenta els “21 dies de mediació”, activitat adreçada des de les sessions de tutoria a tot l’alumnat del nostre centre i que, com tots els anys, es treballa al llarg de tres setmanes amb diferents… Llegeix més»

Conferència sobre neurobiologia

Coincidint amb la Setmana de la Ciència, la neurobiòloga Sandra Acosta que investiga en el Centre de Recerca Biomèdica de Barcelona, ha vingut a l’Institut a “Fer un viatge per l’evolució del cervell humà”. Ens ha explicat com funciona aquest òrgan tan sofisticat del nostre… Llegeix més»

Sortida a la UPC

La setmana passada els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van anar a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (UPC) a fer un taller de mecànica molt interessant on van aprendre conceptes bàsics de màquines. Us deixem unes fotos de la sessió:
Llegeix més»

COMENÇA EL CURS 2019-2020

Ha començat el nou curs a l’Eugeni d’Ors…
Llibres
Us recordem que encara podeu adquirir els llibres digitals a través de la plataforma de Blinklearning. Aquí us deixem la Guia de Compra i els cupons de descompte dels Llibres ESO. Us recordem també que podeu fer… Llegeix més»

Booktubers i booktrailers

Enguany, els alumnes de 4t han treballat les dues lectures obligatòries de Castellà a partir dels trets propis del llenguatge audiovisual i mediàtic. Els formats escollits han estat el de booktuber per a la primera i el del booktrailer per a la segona.
Els booktubers… Llegeix més»

Impressora 3D

Aquest curs l’institut ha estrenat la seva impressora 3D. Es tracta d’una Witbox 2 de la marca BQ. De moment hem començat amb els alumnes de Tecnologia de 4rt de la ESO. Aquí teniu una mostra dels seus projectes.

Llegeix més»

Altered Book

Des del Departament de Castellà s’ha impulsat enguany un projecte pilot amb l’alumnat de 1r d’ESO que ha consistit en un apropament al llibre com objecte i material artístic en sí mateix, canviant la visió habitual que tenim d’ell i partint d’una primera aproximació a… Llegeix més»

Sant Jordi 2019

El passat 26 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi. Vam poder gaudir de balls i actuacions d’alumnes de tots els cursos, així com el lliurament dels premis dels Jocs Florsls i dels concursos de castellà, anglès, matemàtiques i dibuix.
A mès a més, els… Llegeix més»

Robòtica 2019

Aquest any els alumnes de tecnologia de 4rt de la ESO han tornat a participar al programa “Impulsem la robòtica, tecnologies creatives a l’aula”. El projecte on participa el Departament d’Ensenyament, Aurduino education i Obra Social “La Caixa” dona la oportunitat als nostres alumnes de… Llegeix més»