21 dies de mediació

Lipdub realitzat per noies i nois de 2n d’ESO, que presenta els “21 dies de mediació”, activitat adreçada des de les sessions de tutoria a tot l’alumnat del nostre centre i que, com tots els anys, es treballa al llarg de tres setmanes amb diferents propostes per a cada curs, concloent amb un acte de lliurament de premis als millors còmics, storytellings, etc. (Agraïm especialment al grup Doctor Prats i a la discogràfica, Música GloBal, l’atenció rebuda i el consentiment per poder fer-ne ús de la cançó).

Val a dir que, enguany, el nostre institut forma part del “Programa TEI” (tutoria entre iguals), reconegut i premiat en diverses ocasions per les seves iniciatives i pràctiques de prevenció de la violència i l’assetjament escolar.